46 Yorum

  1. Açık öğretim ek sınavlar ne zaman bunu öğrenmek istiyorum

    1. İlyas bey 2018 yılında 3. dönem sınav sonuçlarının açıklanmasının ardından ek sınav yapılıp yapılmayacağı hakkında bilgi paylaşılacaktır. Şuan için kesin bir bilgi ne yazık ki yoktur.

      1. Onceki sayfaniz superdi cok degismis.keske ders notu ve tes ekleseniz.suan mevcutmu bulamadim yeni kitaplara gore

    2. Hocam ben 619-620-621 seçmeli türk dili ve edebiyat dersinden sınava giricem ama benim türk dili ve edebiyatı 5-6-7 ye çalışmam gerekiyor ve bunlarin çıkmış sorularını hiç bir yerde bulamıyorum lütfen yardımcı olur musunuz??

  2. S,Dilanlatim 5 (3 kredili ders)
    den
    15 doğru
    S, coğrafya 4 (4kredili ders)
    den
    12 doğru
    S, işletme 1 (2 kredili ders)
    den

    12 doğru
    Var bana bunlardan kaç kredi verir ler

    1. Sayın Dilka 9 Kredi eklenir.

      1. Hocam kolay gelsin öncelikle ben 153 kredim var matematik 1 2 ve ingilize 2345678 derslerini nasıl verebilirim yardımcı olur musunuz

  3. Bu kpss başvurusunu kaçırdım Diğeri olacakmı ?olursa ne zaman olacaktır ?

  4. Merhaba arkadaş lar ben öğrenci no unuttum nasıl öğrenebilirim netten buldum ama birşey ler ama olmuyor

    1. Kayıt yaptırdığı halk eğitim merkezine gitmen gerekiyor. Veya 147’yi arayabilirsin

  5. hocam merhabalar 2018-1 dönem ders seçim i için durumunuz uygun değil diyor daha ders seçimleri başlama dı mı

  6. Merhaba ben 2 dönemdir ders seçerken sstem bana 2 tane matematik 2 tane İngilizce dersi seçtiriyor seçmek istemiyorum ama zorunlu. Secmeli ders secemiyorm neden acaba

  7. hocam kolay gelsin sitedekı her sey güncel mi bilgi verırsenız sevınırım tskler

  8. merhaba acık lıse turk dılı ve edebıyatı 7 dersıne nasıl calısabılırım

  9. merhaba seçmeli türk dili edebiyatıyla normal türk dili edebiyatı aynımı lçeriği

  10. Seçdıım derslerın oturumlarına nerden bakabılırım

  11. Sizin notlarınız sayesinde okulu bitirdim allah razi olsun anadolu üniversitesi yani aöf bölümü sadece ortak ve bölümlerde en çok okutulan derslere yönelik not hazırlarsanız çok faydalı olur piyasada varda bir işe yaramıyor o yayın bu yayın derken boğuldum içlerinde sizin notlarınız eğlenceli lütfen dikkate alırsanız sevinirim

  12. Ya bana biri cevap verebilirmi ? 9 aralikta olan sınava yeni kimlik mi geçerli? Ben kimliğimi yenilemedim sorun olurmu sizce????

    1. Sayın Gözde Hanım Açık Öğretim Lisesi sınavları için eski kimlikte geçerlidir.

  13. hocam kafamı karıştıran bir durum var coğrafya 2 dersini alıyorum geçmiş sınav sorularına baktım kitap daki konulardan farklı sorular sorulmuş her dönem kitapların konuları değiştiriliyormu.

  14. Hocam merhaba.Ben 9.sinif acik ögretim ogrencisiyimde bu aralik ayinda yapilacak olan sinavda bütün tüm derslerin sinavda cikacak olan konarini size zahmet atabilirmisiniz hocam
    Atarsaniz sevinirim.

    1. Aynen bende bilmiyorum

  15. Her sınavda kaç dogru gerkiyor

  16. Hocam merhaba , ben normalde bu yıl açık öğretime geçtim 12.sınıf olmam lazımdı örgün eğitimde , bu yıl üniversite sınavına girebilir miyim ? Kredim 192 acil cevaplarsanız çok mutlu olurum teşekkür ederim şimdiden .

  17. Merhaba, ben bu sene yapılacak tyt sınavlarına katılıp açık öğretim fakültesine kayıt yaptırmak istiyorum tyt sınavına ilk kez gireceğim nereden kayıt yaptırmam gerekiyor acaba?

  18. 619,620,621 seçmeli dersleri ben buldum

  19. 7-8 Nisan AOL soru cevaplarını ne zaman yayinlayacaksiniz

  20. Sınavda bütün derslerden 45 altında puan alırsak kredi alabiliyomuyuz

  21. Merhaba hocam ben 16 yaşındayım 3 ay var 17 yaşına girmeme, ben 9. Sınıf gittim geçtim ama sonradan çıktım okuldan AOL öğrencisiyim tek sınava girdim 60 kredim var sizce benim lisem kaç yıla biter yani en kotu ihtimal olarak kaç yılım var cevaplarsaniz çok mutlu olurum

  22. Hocam ben 12.sinifta açıköğretim e geçtim acaba yks sınavında obp hesaplanirken örgün eğitim ile aynı mı hesaplanır? Yoksa benden puan kesilir mi?

  23. Merhaba ben bu sene 12. Sınıfım ve ve açık öğretime yeni kayıt yaptım ve pek bilgim yok bildiğim kadarıyla mezun olmak için 196 krediye ulaşmak gerekiyor örgün eğitimdeki kredimin kaç olduğunu bilmiyorum nasıl hesaplayabilirim ve sizce 2020 üniversite sınavına girebilecek miyim bi de kitapların üzerinde yazan dönem sayıları ne anlama geliyor merak ediyorum yardımcı olur musunuz?

  24. Merhaba benim kredim 192 kalan zorunlu ders sayısı 1 . Mezun olmam için bu dersi vermem şart mıdır ?

  25. Bu dönem açık lisede 3 sınava giremedim ne yapmalıyım? Yardımcı olursanız sevinirim

  26. TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI – 5 Dersinden 32 puan aldım her soru 5 puan diye biliyordum
    yardımcı olurmusunuz.

    1. Enes bey bu durumu 444 0 632 yi arayarak bildirebilirsiniz.

  27. Merhaba. Kredim 196. Tek dersim kaldı ama ders seçmede 35 krediyi tamamlamam mı gerekiyor?

  28. Benim çarpan kalbim bunun anlami varmi

  29. kıtaplar tekrar degısecekmı

  30. Ben 6. Dönem açik ögretim okuyorum .bizde alan yok Alan yeterlilik sınavinda neye göre çözücem sayısal mıyim?sözel mi?eşit ağırlik mı?Bilmiyorum ne yapıcam acil bir bilgi verirmisiniz?

  31. Açik lise okuyorum Tyt ayt sınav başvurusunu hangi dönem ve nerede yapabilirim?

  32. merhaba ben 1. dönem sınavını kaçırdım 251 kredim var 3. dönem sınavınada giricem ama 1. dönemi kaçırdığım için obp düşer mi

  33. Ben lise 2 öğrencisiyim açık öğretim lisesine başvurudum mart ayinda sinava girecektim salgin nedeniyle ertelendi toplam 101 kredim var tekrar örgün eğitime başvurarsam kaçıncı sınıftan başlarim

    1. Merhabalar;
      Ben açıktan okuyorum ve 176 kredim var 192 de mezun olunduğuna göre 16 kredim kalmış ve 4 tane zorunlu dersim var ingilizce6,7,8 ve din kültürü 8
      Mezun olmam için bu dersleri vermek zorundamıyım yani kredilerimi 192 ye tamamlarsam direkt mezun olabiliyormuyum yoksa bu zorunlu olan dersleri geçmek zorundamıyım…
      Lütfen yardımcı olurmusunuz bana
      Zaten bugün 1. Oturumda kaçırdım moralim çok kötü..😔😔😓😓

  34. Mrb öncelikle edebiyat 8 dersin konu özetleri verilmiş fakat yeni müfredata uygunmudur gelecek sınav konularımi

  35. Açık lise sınavlarına nasıl çalışmalıyım hiç bir fikrim yok örn tarih kitabı açtım nereye çalışmam lazım yardım edin!?…

  36. MAol yuzyuze Girilen sınavların kredisi nezaman ekranda gorunur ek sinav için bilgilendirme gelmedi ne yapmam gerek

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir